جامع بازاریابی دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ آموزش جامع بازاریابی دیجیتال
یعنی اولویت در جلب توجه تعداد بیشتری از مخاطبین هدف به کسبوکار و در عین حال تبدیل اکثر آنها به مشتری نهایی است. در ادامه به بررسی اصطلاحات پرکاربرد در بازاریابی و بازاریابی دیجیتال میپردازیم. گوگل تگ منیجر ابزاری قدرتمند برای مدیریت کدهای ردیابی وبسایت شماست. با استفاده از آن میتوانید به راحتی رویدادهای دلخواه (مثل کلیک، اسکرول یا ارسال فرم) را تعریف کرده و اطلاعات آنها را به گوگل آنالیتیکس 4 ارسال کنید تا عملکرد وبسایت خود را دقیقتر ارزیابی کنید. شما به راحتی می توانید مهارت یک سئوکار را از رتبه بندی سایت های تحت نظر او در گوگل دریابید. بنابراین رتبه بهتر مساوی است با فروش بیشتر که در نهایت منجر به درآمد بالا برای شما خواهد شد.
اگر احساس کردید نیاز به دیدن مجدد ویدئوها دارید، باز هم آنها را میبینید. اگر نیاز به دیدن ویدئوهای جلسات هفتههای قبل داشتید، آنها هم در اختیار شما هستند. این دوره، بر اساس تجربیات من در سالها کار در فضای آنلاین و تدریس و ارائه تجربیات تنظیم شده است. یک فرم وجود دارد که نام، نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیلتان را آنجا ثبت میکنید. هزینه استفاده از دوره را (کامل یا به صورت اقساط) پرداخت میکنید.
یکی از بخش های مهم دوره های بازاریابی و فروش مجتمع فنی تهران، آموزش نحوه فروش آنلاین و تکنیک هایی است که به شما کمک می کنند فروش محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید. براساس مزایای ذکر شده، اغلب برندها در حال جذب و استخدام نیروی متخصص و دورهدیده در رشته بازاریابی دیجیتال هستند. بازارکار این مهارت در ایران به شدت داغ است و هر روز افراد بیشتری به سمت یادگیری بازاریابی دیجیتال متمایل میشوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و دوست دارید به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکتر در شرکت های بزرگ فعالیت حرفهای خود را آغاز کنید، وقت را از دست ندهید و در اسرع وقت در دوره دیجیتال مارکتینگ ثبت نام کنید. فواید اصلی شرکت در یک دوره جامع بازاریابی دیجیتال عبارتند از یادگیری مهارت های عملی، ارتقاء شغلی، افزایش درآمد، بهبود استراتژی های کسب و کار، رقابت پذیری و … . برای آشنایی بیشتر با این دوره ها تا انتهای مقاله همراه راشد باشید.
این بخش تمرکز روی ساخت استراتژی محتوا و تقویم محتوایی همراستا با اهداف کسبوکار دارد. در این مبحث یاد میگیرید چه رویکردی را پیش بگیرید تا محتواهای برند مخاطب هدف شما را جذب و حفظ کند و توانایی برقراری تعامل با مخاطبین شما را داشته باشد. در این وبینار به پرسشهای دانشجویان دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال درباره راه اندازی کسب و کار اینترنتی پاسخ داده شد. بر اساس تجربۀ چندساله در آموزش بازاریابی دیجیتال با صدها دانشجوی موفق و زبده که هماکنون در فضای کسب و کارهای آنلاین میدرخشند. تجربه راهاندازی ۶ کسب و کار مختلف رو دارم، مشاور دهها برند بزرگ اینترنتی هستم و تا الان بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دورههای آموزشی من شرکت کردن. در این بخش به شما آموزش میدیم که چطور در فضای اینستاگرام دیده بشید و رشد کنید.
مثلاً کانال یوتیوب محصولات Blend TEC تا اینجای کار توانسته با سری ویدئوهای ? Blendtec’s Will It Blend و استفاده از ایدههای جالب و توجه به فاکتور “زمان مناسب” بازدیدکننده های زیادی را به خود جذب کند و به همین راحتی برندسازی کند. چگونه؟ مثلا در 9 سپتامبر 2014 نسخه جدید آیفون به بازار عرضه شد و دقیقاً سه روز بعد کمپانی Blend TEC با دستگاه خردکن کمپانی خودش، این آیفون را خرد کرد و در نتیجه هزاران ویو گرفت؛ دلیلش هم مشخص است! درست در زمانی که مردم آمریکا گوشی جدید آیفون را سرچ میکردند، این ویدئو جنجال برانگیز خودنمایی کرد. این تنها یک مثال از “انتشار محتوا در زمان و مکان مناسب” توسط این شرکت آمریکایی بود. هنوز هم در مورد استفاده از بازاریابی محتوایی شک دارید؟ از آنجایی که این مقوله شاهرگ دیجیتال مارکتینگ است میخواهیم بیشتر و بهتر روی آموزش بازاریابی محتوایی کار کنیم.
مقالهٔ «بازاریابی محتوا چیست؟ مراحل و انواع کانتنت مارکتینگ» اطلاعات بیشتری دربارهٔ بازاریابی مبتنی بر محتوا به شما میدهد. تمام داستان سئو بر اساس تحقیق مخاطب هدف است؛ یعنی او نیازی دارد که دربارهٔ آن جستوجو میکند. برای جستوجو هم از یک سری کلمات و عبارات استفاده میکند که در نهایت، با ما در نتایج جستوجو آشنا میشود؛ حالا در نتایج ارگانیک یا پولی. یکی دیگر از بازوهای قوی بازاریابی دیجیتال موتورهای جستوجو هستند که در ادامه، با آن آشنا میشویم. اگر میخواهید بیشتر دربارهٔ ایمیل مارکتینگ بدانید، پیشنهاد میکنیم مقالهٔ «ایمیل مارکتینگ چیست؟ معرفی مزایا و کاربرد ایمیل مارکتینگ» را بخوانید.
چون و چرای این کار را در بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی در این مقاله آموزشی بخوانید. در این بخش از آموزش بازاریابی دیجیتال به تعریف موبایل مارکتینگ و روش های انجام موبایل مارکتینگ خواهیم پرداخت. این روش بازاریابی دیجیتال چالشهای خودش را دارد پس سعی میکنیم راهنمای خوبی باشیم. نداشتن فالوئر و دنبال کننده دلیل قانع کنندهای برای تولید نکردن محتوا نیست. اگر نمیدانید چه محتوایی تولید کنید، به نحوه تولید محتوای رقبا در شبکه اجتماعی توجه کنید و ایده بگیرید.
یکی از کاملترین دورههای دیجیتال مارکتینگ به زبان فارسی مربوط به دوره آکادمی نوین است. دوره جامع دیجیتال مارکتینگ نوین شامل 16 دوره و 14 کتاب تخصصی است. اگر به دنبال شناخت فرصتهای کسب درآمد در اینترنت و صفر تا صد نکات بازاریابی آنلاین هستید، این دوره را به شما پیشنهاد میکنیم. شرکت کنندگان در انتهای دوره یک گواهینامه معتبر از شرکت دریافت میکنند. از طرف دیگر در مورد مباحثی مثل بازاریابی داخلی، ایمیل مارکتینگ، سئو، محتوا، استراتژی تبلیغات در شبکههای اجتماعی و... هاب اسپات یک پلتفرم معروف در زمینه بازاریابی، تبلیغات، سایت، خدمات آنلاین و فروش است.
در این دوره بازاریابی، شرکت کنندگان با آخرین و جدیدترین تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی آشنا می شوند. با گذراندن این دوره، آن ها به درک عمیقی از فرآیندهای بازاریابی دیجیتال می رسند که به آن ها کمک می کند تا به عنوان یک متخصص در این زمینه فعالیت کنند. این دوره برای آن دسته از افرادی که علاقه دارند کسب و کار خود را در فضای آنلاین تقویت کنند، بسیار کاربردی است. با توجه به سابقهای که در زمینه مشاوره و آموزش کسب و کارهای مختلف در فضای دیجیتال مارکتینگ داشتیم به تجربه دریافتهایم که چه مهارتهایی برای یک دیجیتال مارکتر ضروری است. در دوره کارآموزی ایلیاسیستم ما شما را با همه این مهارت ها آشنا میکنیم.
اگر قصد دارید افراد دیگری را در سند شرکت دهید از دکمه Share استفاده کنید. البته اپلیکیشن موبایلی این برنامه نیز در اندروید و IOS نیز قابل استفاده است. Google Sheets توسط شرکت گوگل ارائه شدهاست و میتوان آن را همان نسخه آنلاین اکسل به شمار آورد اما با کمی تفاوت. به دنبال ارزیابی یا تهیه گزارش از عملکرد سوشال مدیا مارکتینگ هستید؟ دادههایی مثل reach، impression، link clicks، mention در قسمت Analytics سرویس Buffer در اختیار شماست. نکته مثبت این سرویس آنلاین این است که علاوه بر نسخه وب، در نسخه اپلیکیشن اندروید و IOS هم ارائه شدهاست و از لحاظ امکانات تفاوت چندانی با نسخه وب ندارد! دادههایی مثل میزان ورودی و خروجی صفحات، نرخ پرش، نرخ کلیک و درآمد در آمار Google analytics موجود است.
اعداد و ارقام واقعی، از ابزارهای واقعی، از کسب و کارهای واقعی با شما به اشتراک گذاشته میشود و تحلیلها و آموزشها تماماً برا اساس دادههای واقعی هستند. در صفحهٔ آموزش دیجیتال مارکتینگ، خوراک موردنیاز برای تبدیلشدن به یک دیجیتال مارکتر را پیش روی شما میگذاریم. دیجیتال مارکتینگ عبارت است از فرایند های به هم پیوسته ای که در راستای افزایش فروش یک محصول خاص، توسط یک شرکت خاص انجام شود. امروزه شرکت ها واحد هایی به نام واحد بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تأسیس کرده اند و امور بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال خود را از آن کانال انجام می دهند. علاوه بر این، پشتیبانی پس از دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای پاسخگویی به سوالات و رفع اشکالات دانشجویان، امکان کار روی پروژههای عملی و دسترسی به منابع آموزشی بهروز از دیگر ویژگیهای یک دوره آموزشی معتبر هستند. تابان آکادمی جهت ارتباط موثر تر و پاسخگویی به سوالات شما، گروهی را در تلگرام ایجاد نموده است.
قطعاً زمان شما ارزشش خیلی بیشتر از قیمت این دورهاس؛ ما به شما کمک میکنیم تا چاله چولههای مسیر رو بشناسید و با آزمون و خطای کمتری به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنید. خیر، اگر به هر دلیلی قادر به شرکت در یک یا چند جلسه نبودید، میتوانید جلسات را به صورت آفلاین تماشا کنید. عادل طالبی برای من همزمان هم یک استاد بی نظیر است و هم یک رفیق گرم و صمیمی. ایشان را نماد خستگی ناپذیری و تلاش و پشتکار میدانم.به صورت کلی نیز او یک حامی و چهره منحصربفرد برای کارآفرینان جوان است. به نظر من اکوسیستم استارتاپی ایران بدون عادل طالبی حتما یک قطعه گمشده دارد. من هیچ تردیدی ندارم که حضور افرادی مثل عادل طالبی که عالم هستند و بی هیچ چشمداشتی آن را با دیگران به اشتراک میگذارند، برای این دنیا واجب است.
با این ویژگی به راحتی امکان نصب و استفاده از اپلیکیشن و سرویسهای آنلاین روی TV وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر، به مقاله «تجربه کاربری چیست؟» در سایت میزفا سر بزنید. با اصطلاحات رایج دیجیتالمارکتینگ و تبلیغات کلیکی، انواع کمپینهای یکتانت و الگوریتم نمایش تبلیغات در یکتانت، آشنا میشوید. کلیه حقوق این وبسات برای مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد محفوظ است. آیا میدانستید مجموعه ایلیاسیستم برای افزایش کیفیت خدمات و همچنین رضایتمندی مشتریان عزیز اقدام به راه اندازی کلاس های مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای مدیران کرده است.
از زمان ورود اینترنت به زندگی عادی مردم تا امروز، کمی بیشتر از ۳۰ سال، بازاریابی دیجیتال هم متولد شده است و تا امروز تنها تغییری که داشته است، افزایش تنوع و گستردگی آن با پیشرفت و گسترش فناوری بوده است. منبع آخر، کتابهای الکترونیکی است که دربارهٔ موضوعات مختلف مارکتینگ تولید شدهاند. در کنار ایبوکها، چکلیستها و تمپلیتهای مختلفی هم در اختیارتان گذاشتیم تا از بازاریابی دیجیتال نتیجهٔ بهتری بگیرید. بهطور کلی، شما باید تصمیم بگیرید چقدر از درآمدتان را قرار است برای بازاریابی خرج کنید؟ آیا این بودجه برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی شما مناسب است؟ اهداف را باید تعدیل کنید یا سرمایه جذب کنید؟ این مرحله را حسابی جدی بگیرید. در مقالهٔ «۵ روش تبلیغات پربازده و زودبازده» دربارهٔ روشهای سریع صحبت کردیم.
در صفحهٔ «آموزش بازاریابی دیجیتال» تمام مقالهها را طبق مسیری که باید طی کنید، دستهبندی کردیم تا بتوانید منابع موردنظر خودتان را سریع مطالعه کنید. ارسال پیامکهای انبوه تبلیغاتی بهصورت هدفمند هم با پنل پیامکی یکتانت ممکن شده است. در این پنل، مخاطبان بر اساس ویژگیهای مختلف دستهبندی شدهاند و میتوانید کمپینهایی کاملاً موثر برگزار کنید. برای مثال در ۳ ماه، آگاهی از برند خود را میان بازار هدف ۱۰ درصد افزایش دهید یا طی یک سال، فروش از طریق موتورهای جستوجو را ۲۰ درصد بیشتر کنید. تمام خوبی بازاریابی دیجیتال در این خلاصه میشود که اجازه میدهد مشتری خود را دقیق بشناسید و دقیق هدف بگیرید.
اگر دیتابیسی از ایمیل مخاطبان، مشتریان بالقوه، لید و مشتریان فعلیتان دارید، وقتش رسیده که مطابق با اهداف بازاریابی یک کمپین ایمیل مارکتینگ انتخاب کنید. این بخش درباره ایمیل مارکتینگ و مزایای بازاریابی ایمیلی صحبت خواهیم کرد، سپس ابزارها و روش های جمع آوری ایمیل را مورد بحث قرار خواهیم داد. در واقع سرویس پوش نوتیفیکیشن جزئی از قابلیتهای سیستم عامل است و سیستم عامل تلفن همراه (مثل اندروید) به واسطه یک API به اپلیکیشن اجازه میدهد تا با سرویس push notification تعامل داشته باشد. بخش اعظم زمانی که مردم پای گوشی صرف میکنند، در اپلیکیشنها است و همین دلیلی شده تا مبحث بازاریابی اپلیکیشنی به یکی از روشهای رایج موبایل مارکتینگ تبدیل شود. از همان روزهای ابتدایی که شبکه اجتماعی را راهاندازی کردید، دنبالِ کشاندن مشتری نباشید. اجازه دهید مدتی بگذرد تا زمانی که حس کنید به اندازهای خود را در شبکه اجتماعی به مخاطبین معرفی کردهاید و آنها میتوانند از روی اطلاعاتی که از بیزینس شما دریافت میکنند اعتماد و تصمیمگیری کنند.
پیدا کردن مخاطبینی که هدف کسب و کار هستند، در شبکه اجتماعی فراهم است. فقط باید مراقب انتخاب شبکه اجتماعی درست و انتخاب بهترین مکان و زمان برای ارائه تبلیغات باشید. گوگل ادز یک ابزار تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل کمپین های تبلیغاتی است که توسط کمپانی گوگل ارائه میشود. در بخش بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM به موضوع تبلیغات در موتورهای جستجو و ابزار گوگل ادز پرداخته شد. ساده بگویم؛ تبلیغات دیجیتالی اغلب به صورت آنلاین انجام میشود اما در برخی منابع تبلیغات پیامکی که یک روش آفلاین است را هم جزئی از ابزارهای دیجتال مارکتینگ به حساب آوردهاند. از طرفی از آنجایی که تبلیغات تلویزیونی حتی با وجود دیجیتالی شدن اما همچنان ماهیت سنتی خود را حفظ کرده اند، بر سر به حساب آوردن آن به عنوان تبلیغات دیجیتال مارکتینگ اختلاف نظر وجود دارد.
درواقع هرچقدر هم که سعی کنید بدون ابزار، وبسایت رقیبان را کندوکاش کنید، بازهم نمیتوانید به اطلاعات ضروری که لازمهی کسب رتبه بالا هستند دست یابید. همونطور که میدانید بازاریابی دیجیتال زیر مجموعهای از بازاریابی است اما در خیلی از موارد با بازاریابی سنتی و قدیمی تفاوت دارد. یکسری امکانات در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که بدون شک در بازاریابی سنتی وجود ندارد. البته “بازاریابی سنتی” یا “Traditional Marketing” شناخته شدهتر میباشد و جامعه بهتر آن را درک میکند. اما راحتی درک آن دلیل بر اولویت بازاریابی سنتی به دیجیتال است؟ ادامه مطلب را بخوانید تا درک درستی از این دو بدست آورید.
یک هدست کافی است تا مخاطب وارد دنیایی شود که قهرمان آن برند یا محصول شماست و طوری آن را از نزدیک ببیند و حس کند که انگار وارد فروشگاه شما شده است. در کنار اینها، شناخت دقیقتر مشتریان اجازه میدهد تجربهای شخصیسازیشده برای هر یک فراهم کنیم که موجب جذب لیدهای باکیفیتتر و افزایش وفاداری مشتریان میشود. برای بازاریابی دیجیتال روی یکتانت حساب کنید؛ ولی چطور؟ بیایید به شما بگوییم. در مقالهٔ «بازاریابی موتور جستجو چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟» بهطور کامل دربارهٔ این موضوع صحبت کردهایم. همین مسئله باعث میشود کسبوکارها حتی با بودجهٔ کم هم شانس رقابت با کسبوکارهای بزرگ را داشته باشند.
ایمیل مارکتینگ شکلی مستقیم از بازاریابی است که به شما اجازه میدهد ارتباطی شخصیسازیشده و نزدیک با مخاطبان بسازید. بستر مناسبی است که محصولات جدید، حراجها و… با مشتریان در میان بگذارید یا با ارسال خبرنامه، تعامل آنها با خود را افزایش دهید. همهچیز را از کلیک کاربر تا رفتار او در سایت (مثلاً بازدید از یک محصول خاص) را میتوانید رصد و اندازه بگیرید. همین مسئله به شما در بهینهسازی فعالیتها، پیامها، استراتژیها و… کمک میکند که در نهایت، به افزایش بازدهی تبلیغات و بازاریابی منجر میشود؛ یعنی با هزینهٔ کمتر یا ثابت نتیجهٔ بهتری میگیرید. بهترین دورههای بازاریابی دیجیتال شامل دوره دیجیتال مارکتینگ تخصصی Coursera، HubSpot، آکادمی نوین و مگا دیجیتال مارکتینگ A-Z سایت Udemy هستند. سالانه هزاران تغییر در الگوریتمهای گوگل ایجاد میشود، شبکه های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ همیشه در حال بروزرسانی و اضافه کردن امکانات جدید میباشند، رفتار و خواستگاه مردم پیوسته در حال تغییر است.
برونسپاری وظایف بازاریابی دیجیتال از چند نظر نسبت به استخدام نیرو مزیت دارد. اول اینکه مقرونبهصرفهتر است؛ چراکه خبری از حقوق ماهانه، پاداش، بیمه و مالیات برای نیروها نیست. تجزیهوتحلیلهای دقیق هوش مصنوعی باعث میشود بهسرعت بتوانید تصمیماتی برای بهبود عملکرد استراتژیهای خود بگیرید و نرخ بازگشت سرمایه را بهبود دهید. این تکنولوژیها امکان برقراری ارتباط با مخاطب از راههای جدید و شخصیسازیشدهتر را فراهم میکنند. در ادامهٔ این مقاله میخواهیم بدانیم که آیا بازاریابی دیجیتال تبی زودگذر است یا تقاضایی رو به رشد. مثلاً به یک نمونه در تصویر زیر نگاه کنید که با تغییر تصویر و عنوان، نرخ کلیک چند برابر شده است.
دیجیتال مارکتینگ تمام تلاشهای مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاههای الکترونیکی و اینترنت انجام میشود. کسب و کارها از کانالهای دیجیتال مانند موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، ایمیل و وبسایتهای دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده میکنند. جذب ترافیک طبیعی و افزایش مخاطبین از طریق موتورهای جستجو آن هم به روش غیرتبلیغاتی و غیرپولی، یک منفعت همهجانبه است. صفحات دوم به بعد موتورهای جستجو عموماً با عبارت “صفحات مرده” یاد میشوند چرا که در بیشتر از نود درصد مواقع، در همان صفحه اول گوگل، به نیاز کاربر پاسخ داده میشود. دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک استراتژی حیاتی در دنیای امروزی، کاربردهای بسیار گستردهای دارد. از جمله مهمترین کاربردها، افزایش دیدرسی و شناخت برند از طریق حضور در شبکههای اجتماعی و بهینهسازی محتوای وبسایت است.
تجربه کاربری خوب میتواند مشتریان بیشتری را جذب کند یا مشتریان فعلی را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل نماید. ظاهر وبسایت، سرعت و عملکرد وبسایت از المانهای مهم و تأثیرگذار در تجربه کاربری هستند. بالقوهای است که به احتمال زیاد درنهایت تبدیل به مشتری واقعی میشود. برای نمونه شخصی که برای کسب اطلاعات راجع به ویژگیهای یک محصول با شما تماس گرفته، میتواند لید باشد. بازدیدکننده ای که اطلاعات تماس خود را به شما میدهد یا مشترک خبرنامه وبسایت میشود، میتواند لید باشد. پرسونا یک مدل توصیفی برای گروهی از مخاطبین هدف است که ویژگی، اهداف، سلایق و نحوه عکسالعمل آنان را در واکنش به محصولات و خدمات کسب و کار توصیف میکند.
اطلاعات و آموخته هایی که در این دوره کسب کردم بهم کمک کرد که در مصاحبه شغلی ام موفق ظاهر بشم که در نهایت منجر به استخدامم شد. بعد از نصب این برنامه کد لایسنس خود را در برنامه وارد میکنید و ویدیوها برای شما نمایش داده میشود. به عنوان یکی از اعضای خانواده یکتانت و نوین، در اجرای کمپینهای موفق بسیاری نقش کلیدی داشتهام. از این فرصتها برای یادگیری و ارتقاء مهارتم استفاده کردهام و با کمال میل مایلم این تجربیات را با شما به اشتراک بگذارم. سفری که قراره یک عمر با شما بمونه و کمک کنه توی زندگی حرفهای خودتون رشد کنید. پس اگه مقصد این سفر براتون جذابه، دیگه هیچ دلیلی برای شک کردن وجود نداره.
هدف ما از این بخش اینه که به درک درستی از بازاریابی دیجیتال برسید و به صورت کلی با چیزهایی آشنا بشید که برای بازاریابی یک کسب و کار لازمه. جهت دریافت اطلاعات برای زمان شروع دوره، شرایط پرداخت اقساطی و یا رزرو دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ فرم زیر را تکمیل کنید، کارشناسان ما در بخش آموزش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در مسیر سفر دوره دیجیتال مارکتینگ، اساتیدی با تجربه در کنار شما حضور دارند که هرکدام در شرکت های بزرگ فعالیت واقعی دیجیتال مارکتینگ دارند و به عنوان مدیران بازاریابی دیجیتال برندهای معروف و سرشناس شناخته میشوند. در این فصل یاد میگیرید چطور از ابزارهای دیجیتال استفاده کنید تا محصول و خدمات خود را تبلیغ، و مشتریان را جذب کنید. همچنین با انواع کمپینهای تبلیغاتی و نحوه طراحی تبلیغات ترغیبکننده در اینترنت آشنا میشوید.
که این دوره بیش از 170 ساعت ویدیو هست و کاملترین دورهای هست که میتونید پیدا کنید. شاید بگید اینقدر حجم دوره زیاده که شاید فرصت نکنید ببینید اما چندتا ویژگی داره که نگرانی شمارو برطرف میکنه. در پایان این آموزش میتونید یک سایت رو از صفر تا صد سئو کنید یا براش استراتژی سئو بچینید. این دوره با ترکیب مناسب تئوری و عملی، به شما این امکان را میدهد تا به یک دیجیتال مارکتر در سطح استاندارد جهانی تبدیل شوید. برای آشنایی با جزئیات و ثبت نام دراین دوره ها به وب سایت موسسه به آدرس rashed.ir مراجعه فرمایید و یا با مشاوران ما در شعب راشد مشهد تماس بگیرید.
ابزارهای آنالیتیکس و ارائه آمار در اکثر سرویس های ایمیل مارکتینگ وجود دارد. این اطلاعات شامل مواردی مثل نرخ باز شدن ایمیل، نرخ کلیک و نرخ مشترکین ماهانه است و با تجزیه و تحلیل این اطلاعات قادرید در کمپینهای بعدی هدفمندتر عمل کنید و یک اشتباه را چند بار تکرار نکنید. شبکه اجتماعی اگر ببیند که یک صفحه با 1میلیون فالوئر تنها 1000 لایک دریافت کرده یا میزان تعامل و مشارکت بسیار کمتر از تعداد فالوئر بوده، پست موردنظر را بیارزش تلقی میکند. اما اگر اکثر دنبال کنندگان یک صفحه با صفحه در تعامل باشند و لایک کنند، کامنت بگذارند یا پستها را ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند، در نتیجه سوشال مدیا پست را به عنوان محتوایی محبوب در نظر میگیرد و پست وایرال میشود. تغییر همیشه وجود دارد و این شامل الگوریتم های گوگل و الگوهای فکری مردم هم میشود.
داشتن توانایی در کدنویسی برای یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ مزیت محسوب میشود اما اولویت نیست. در مراحل اولیهی یادگیری دیجتال مارکتینگ آشنایی با یکسری زباهای برنامه نویسی را در گوشه و کنار برنامههای خود قرار دهید. یک متخصص دیجیتال مارکتینگ نقشه راه بازاریابی دیجیتال را به بهینهترین شکل ممکن پیاده سازی میکند. همیشه باید در حال یادگیری دیجیتال مارکتینگ باشید تا بتونید یک کارشناس در این زمینه باشید.سعی کنید هر تبلیغ و یا بازاریابی مشاهده میکنید همان را آنالیز کنید و بیشتر یاد بگیرید. در این بخش برخی لینک های تکمیلی مخصوصا کسانی که قصد دارند آموزش تخصصی را دنبال کنند درج کردیم.
با افزودن یکسری کد امکان آنالیز و رهگیری ترافیک اپلیکیشنهای موبایل هم وجود دارد. در مورد روزهای ارسال ایمیل هم قاعده خاصی وجود ندارد اما طبق آماری که سایت Hubspot انجام داده، میزان مشاهده ایمیلها در روز تعطیل و یک روز قبل تعطیلی بسیار پایین بوده است. البته اگر نمیخواهید ایمیل شما در میان انبوه ایمیلهای روزهای کاری گم شود، میتوانید در همان اواخر هفته ایمیلها را ارسال کنید. به هرحال این مقوله بازهم به موضوع ایمیل شما بستگی دارد و نمیتوان یک نسخه را برای همه پیچید. برای مثال ایمیلهای کاری در آخر هفته واقعا آزاردهنده هستند اما ایمیل های سرگرمی یا ایمیل تخفیفات در اواخر هفته بهتر جواب میدهند.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری