تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2023-05-03

افزایش تعامل مخاطب در اینستاگرام 9 نکته + مقاله جامع ساناست

این افراد، می‌توانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. شبکه‌های اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را می‌بینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان می‌شود. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید.

انتشار محتواهای سریالی

در ابتدا مهم‌ترین عامل در ساخت یک کمپین تبلیغات اینستاگرامی، شناخت کامل از اینفلوئنسر و حوزه فعالیت اوست. هر چه اطلاعات شما در این بخش بیشتر باشد، درصد موفقیت کمپین هم بالاتر خواهد رفت. همچنین شما نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دید مشتریان به نمایش بگذارید.

بنابراین، چطور این کار را انجام می دهید؟ اولا مهم است بدانیم که انواع مختلف تعامل در Instagram وجود دارد. این روزها، شغل‌های رشته کامپیوتر یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین مشاغل به شمار می‌روند. از آنجا که این رشته به طور مستقیم با فناوری و نوآوری‌های روز در ارتباط است، همیشه در حال تحول و گسترش است. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند طراحی وب، هوش مصنوعی، امنیت سایبری و توسعه نرم‌افزار مشغول به کار شوند.

مخصوصا اگر در حال حاضر استراتژی‌تان به خوبی جواب داده باشد و محتواهایتان در جذب مشارکت موفق عمل کرده باشند. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. با بررسی این بازخوردها می‌توانید به این نتیجه برسید که کاربران شما بیشتر از چه نوع محتوایی استقبال می‌کنند.

این کار وقتی که با دقت انجام شود، یک فراخوان قانع کننده خواهد بود و می تواند باعث فعالیت، لایک، پاسخ یا اشتراک گذاری گردد. برای مثال، سیسیل دورمو، تصویرگر، نقاشی شیرین خود را با هشتگ های مرتبط با هنر و سلامت روان برچسب گذاری کرد. اتفاق نظر اکثر مدرسان اینستاگرام بر این است که ۱۱ هشتگ، تعداد مناسبی برای بهبود نرخ تعامل اینستاگرام است. از مهم ترین راه های افزایش تعامل در اینستاگرام ایجاد پست هایی ویدیویی است. در واقع پست های حاوی ویدیو حدود ۳۸ درصد بیشتر از تصاویر، درگیری با مخاطب را ایجاد می کنند.میلیون ها ابزار برای کمک به شما در ترکیب صحنه ها، اضافه کردن موسیقی یا متن برای ویرایش ویدیوها وجود دارد. در ابتدای راه اندازی اینستاگرام اینگونه نبود و بیشترین تاثیر مربوط به لایک می شد.

شاید در نگاه اول، تعامل با فالوورها چندان ضروری به نظر نرسد، اما برای این بیزینس‌ها، ارتباط بیشتر، درآمد بیشتری را نیز به همراه دارد. تعامل در اینستاگرام به مجموعه‌ی ارتباطاتی گفته می‌شود که در صفحه‌ی شما صورت می‌گیرد. این ارتباطات شامل لایک، کامنت، سیو، به اشتراک گذاری، پیام‌های دایرکت، کلیک روی لینک‌ها، تگ‌ها و منشن‌ها می‌شود.

تبلیغات پولی مثل میان‌بری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف می‌رساند. البته فقط وقتی این کار را انجام دهید که واقعاً به‌زودی مخاطب بتواند به آن دسترسی داشته باشد. این کار هیجان دوروبر محصول جدید را بیشتر می‌کند و مخاطبان در دایرکت احتمالاً سؤالات زیادی دربارهٔ آن خواهند داشت.

اگر به دنبال افزایش فروش، بهینه‌سازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود. لایک کردن کامنت‌های دنبال‌کنندگان اکانت‌های رقیب و همکار امکان آغاز تعامل با کاربران را برای شما فراهم می‌سازد. داشتن ارتباط با کاربرانی که به مطالب مشابه محتوای پیج شما علاقه دارند احتمال افزایش تعداد فالورهای فعال، افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل را به حداکثر می‌رساند. پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا می‌کند که به‌جای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنند.

    {
  • این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت هزینه، پست‌های خود را به میلیون‌ها کاربر نمایش دهید و آن‌ها را به صفحه خود جذب کنید.
  • |}
  • همان طور که می‌بینید بازدید چند ویدیوی اول میلیونی است و به دنبال همان هم تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری به‌شدت بالاست.
  • {
  • برای آشنایی کامل با این مفاهیم، مقاله‌ی نرخ تعامل اینستاگرام چیست را مطالعه فرمایید.
  • |}
  • همین باعث شده تا این حساب با حدود ۱۳۵ میلیون فالوور، اینگیجمنت ریتی در حدود ۰.۲۴ درصد داشته باشد.
  • {
  • از طریق فرمول های زیر می توانید به صورت دستی نرخ تعامل یک یا چند پست را در اینستاگرام محاسبه کنید.
  • |}
  • حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید.

۵. از کاربران برای تولید محتوا کمک بگیرید

لایک کردن بسیار ساده است و  ساده ترین شکل تعامل محتوا که شما می توانید دریافت کنید. این نیز اندازه گیری خوب از میزان موفقیت های پست شما شما را که منتشر کرده اید، نمایان می کند. با وجود اینکه این مسئله به‌طور معمول موقتی است، اما اگر شما هم به دنبال راه‌حل‌های سریع و کارآمد برای رفع این محدودیت هستید، به‌طور حتم تا پایان این مقاله با ژاکت آکادمی همراه باشید. در این مطلب، شما می‌توانید با روش‌های مختلف رفع محدودیت کامنت Instagram آشنا شوید و در نهایت از این مشکل به‌راحتی خلاص شوید. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار، هدف اصلی هر کسب‌وکار آنلاینی محسوب می‌شود.

شما برای افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام خود از چه راهکارهایی استفاده می کنید؟ راهکارهای خود را با ما و سایر همراهان فالوجت استفاده کنید. یکی از راهکارهایی که بسیاری از پیج های تازه کار برای افزایش اینگیجمنت خود از ان بهره می گیرند خرید فالوور واقعی است. اکنون می توان فهمید که چرا بسیاری از افراد پیش از اینکه تبلیغات خود را به سایر پیج ها بدهند ابتدا اینگیجمنت آن پیج را بررسی می کنند تا از بازدهی تبلیغات خود مطمئن شوند. برای تعامل بیشتر با مخاطبین در اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد؛ برای مطلع شدن از این روش‌ها در ادامه همراه ما باشید. اگر رویدادی در راه است، از افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند. این تصاویر را می‌توانید از سایت‌هایی مثل پینترست بردارید یا با هزینه‌ای اندک آن را ویژهٔ برند خود طراحی کنید.

طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است. آگاهی در خصوص ساعات انتشار پست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی پیجی لایو اینستاگرام می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود. همین کار به‌تنهایی روشی برای افزایش تعامل با مخاطبان خودتان است؛ ولی اگر با پیج‌های دیگر همکاری کنید، فالوورهای آن‌ها هم به افزایش تعامل اینستاگرام شما کمک می‌کنند. بیش از 500 میلیون اکانت اینستاگرامی به صورت روزانه از قابلیت استوری استفاده می‌کنند و این عدد همواره در حال بیشتر شدن است. استیکرهای استوری اینستاگرام یکی از راه‌های خوب برای تشویق و تهییج مخاطبانتان جهت برقراری ارتباط و چت با شما است.

یک پیام صمیمی و مرتبط ارسال کنید تا کاربران حس ارزشمندی دریافت کنند. اگر پاسخ‌تان غیرصمیمی باشد، نه تنها تعامل اینستاگرام افزایش پیدا نمی‌کند، بلکه ممکن است کاهش یابد. بیایید قبل از هر چیزی ببینیم تعامل یعنی چه؟ تعامل در اینستاگرام یعنی هر کاری که کاربران با محتوای شما انجام می‌دهند؛ مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، اشتراک‌گذاری یا ذخیره کردن پست‌ها. جواب‌دادن مخاطبان به استوری یکی از روش‌های خوب افزایش تعامل اینستاگرام است.

اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم می‌کند. کافی است نحوه خرید از سایتتان را با یک ویدئوی کوتاه یا چند اسکرین‌شات ساده به صورت گام‌به‌گام برای کاربران توضیح دهید. حتی اگر ویدئوی شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، مشکلی نیست؛ می‌توانید آن را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید.

برای شناساندن بیشتر برند، از هشتگ‌های مخصوص برندتان استفاده کنید. این هشتگ‌ها کمک می‌کنند محتوایی که کاربران درباره برندتان به اشتراک می‌گذارند، به‌راحتی پیدا و دیده شود. اینفلوئنسرها مخاطبان بسیار فعالی دارند که کاملا به درد شما می‌خورد.

برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است. این مسابقه می‌تواند مطرح کردن یک سوال برای شرکت کردن فالوورها باشد که پس از مدت زمانی مشخص، پاسخ‌های درست را بررسی می‌کنید. سپس جایزه‌ای که برای آن تعیین کرده‌اید را به دست فرد برنده می‌رسانید.

{

به کمک استیکرهای استوری، مشارکت را جذب کنید

|}

اگر کاربر خسته شود، دیگر تمایلی به دنبال کردن شما نخواهد داشت و در نتیجه مخاطب شما از دست می رود. دوست داشتن و لایک کردن مهم است اما کامنت نوشتن معنیش آن است که کاربر برای شما زمان میگذارد. به جای این که دائما به فکر افزایش تعداد مخاطب باشید، میتوانید تعداد مخاطبان جدید خود را آنالیز کنید. اگر کسب‌وکار شما محلی فیزیکی دارد، آدرس لوکیشن آن را اینجا بزنید تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند.

نظرسنجی‌ها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بلکه باعث ایجاد حس تعلق و مشارکت در بین آن‌ها نیز می‌شود. همچنین، می‌توانید از نتایج نظرسنجی‌ها برای بهبود محتوا و تصمیم‌گیری‌های بهتر در مدیریت آنلاین‌شاپ خود استفاده کنید. این کسب و کارها باید با توجه به اهداف و مخاطبان خود، محتوای جذاب و مفیدی تولید کنند و از ابزارهای مختلف بازاریابی اینستاگرامی استفاده کنند. برای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما باید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. پاسخ به کامنت‌ها، لایک کردن پست‌های فالوورها و ارسال پیام‌های خصوصی به کاربران می‌تواند باعث افزایش مشارکت و ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان شما شود.

در این قسمت امکان اضافه‌کردن لوکیشن و هشتگ هم هست که درست مثل پست، به دیده‌شدن بیشتر استوری شما کمک می‌کنند. برای مثال، اگر مخاطب شما جوان نیست، ترندها را نمی‌شناسد، ولی از اینستاگرام استفاده می‌کند، سوارشدن بر موج ترندها شاید شما را به او نرساند و اگر هم رساند، او آن را درک نکند. خوب است پست و استوری‌هایی را که در آن منشن شده‌اید، در صفحهٔ خود بازنشر کنید یا اگر انتقادی از شما شده است، در پیج خود به آن پاسخ دهید. در اینسایت آمار آن را با دیگر پست‌ها مقایسه کنید و ببینید چطور عمل کرده است. چند کاربر با آن پست مواجه شده‌اند، چه درصدی از آن‌ها با آن تعامل داشته‌اند، چند درصد از مخاطبان پست فالوور شما بوده‌اند و چند درصد نه. بعضی خلاقیت را فقط در ابتدای ریلز به کار می‌برند و قلابی عجیب و نامتناسب با بقیهٔ ویدئو برای آن انتخاب می‌کنند که باعث جلب توجه مخاطب می‌شود.

در واقع اگر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما موثر و عالی باشد، می‌توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتری تبدیل نمایید. همچنین تبلیغات در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای پیج موثر است. حتی می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید.

تبلیغات در هر کسب و کاری نقش مهمی در افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب و فروش محصولات و خدمات ایفا می‌کند. ازاین‌رو کسب و کارهای اینستاگرامی نیز مانند سایر کسب و کارها، برای موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌های مناسب دارند. فعالیت در اینستاگرام صرفا به معنای انتشار محتوا نیست و کارهای زیادی میتوان برای افزایش آمار پیج انجام داد، مانند برقراری ارتباط مستقیم با کاربران و یا استیکرهای تعاملی. در این مطلب لیست کاملی از راه‌های افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد. جواب دادن به کامنت‌ها نیز می‌تواند به افزایش نرخ تعامل اینستاگرام کمک کند. با این کار، فالوورهای شما احساس می‌کنند که شما برای نظرات آن‌ها ارزش قائل هستید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

منظور از تعامل و اینگیجمنت در اینستاگرام، لایک کردن، کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری محتوا است. اینگیجمنت به تعداد لایک و کامنت و ویو ویدیو محدود بود اما اکنون دنبال کردن هشتگ صفحه‌ شما، تعامل در igtv و استوری را نیز شامل می‌شود. بازاریابان فعال در اینستاگرام و چهره های مشهور همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش نرخ مشارکت در اینستاگرام هستند. اکنون اگر شما هم می خواهید به چهره شناخته شده ای در اینستاگرام تبدیل شوید و یا فروش بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشید پیشنهاد می کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. نرخ تعامل در اینستاگرام به‌معنی تعداد کاربرانی است که صفحۀ شما را می‌بینند، دنبال می‌کنند و به‌طور کلی با پیج شما ارتباط می‌گیرند.

باید دانست که اصلی‌ترین هدف تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذاری روی مخاطبان، جلب نظر و اعتماد آن‌ها است. اگر در این کار موفق شوید، می‌توانید مخاطبان خود را به مشتریان دائم تبدیل کنید و به این ترتیب درآمد خود را به‌میزان چشم‌گیری افزایش دهید. برای به دست آوردن نرخ تبدیل بیشتر و ارزشمندتر، باید فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید. می توانید یک لینک فالو کردن در ایمیل های بازاریابی خود قرار دهید.

همچنین بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام مانند استوری های اسپانسری فرصتی برای هدف گیری دقیق تر و افزایش تعامل کاربران فراهم می آورد. علاوه‌بر این موارد برای تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید؟ آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا محصولات و خدمات خود را بفروشید؟ سپس باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. این مخاطبان افرادی هستند که احتمال بیشتری دارد با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و به آن تعامل داشته باشند.

شبکه‌های فضای مجازی با این که به صورت مستقل از هم فعالیت می‌کنند، اما پیوندهایی وجود دارد که آن‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌سازد. اگر بتوانید از این ارتباط استفاده نمایید و از دیگر شبکه‌های مجازی برای اینستاگرام خود مخاطب جذب کنید، قدم بزرگی در راه پیشرفت پیج خود و افزایش نرخ تعامل برداشته‌اید. هر از چند گاهی ویدیوهای لایو برگزار نموده و با مخاطبین پیج خود گفتگو کنید. با استفاده از لایو می‌توانید به سوالات فالوورهای خود پاسخ داده و نظر آن‌ها را راجع به پیج جویا شوید. این مورد هم می‌تواند باعث ایجاد احساس صمیمیت و راحتی در فالوورها شود.

در اینستاگرام نرخ تعامل یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بر موفقیت شما تأثیر بگذارد و یکی از راه‌های افزایش آن، تولید محتوای قابل ذخیره‌سازی است. مسابقات و قرعه‌کشی‌ها می‌توانند راهی بسیار مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشند. این نوع پست‌ها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراک‌گذاری اطلاعات خاص می‌شوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها می‌شود. همچنین، جوایز جذاب می‌تواند انگیزه بیشتری برای مشارکت در مسابقات ایجاد کند. یکی از روش‌های مهم برای جذب تعامل بیشتر، انتشار پست‌ها در زمان‌های مناسب است. تحلیل زمان‌هایی که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند می‌تواند به افزایش میزان تعامل کمک کند.

هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. سریع و محترمانه پاسخ دهید تا ارتباطی قوی‌تر با آن‌ها برقرار کنید.

پاسخگویی به کامنت‌ها علاوه‌بر افزایش تعامل با مخاطبان، مزایای دیگری نیز به همراه دارد. به‌عنوان مثال می‌تواند به شما کمک کند تا نظرات کاربران را در مورد محتوای خود جمع‌آوری کنید و باتوجه به این نظرات محتوای خود را بهبود بخشید و در نتیجه رضایت مخاطبان خود را افزایش دهد. همکاری با اینفلوئنسرها و تولید محتوای مشترک می‌تواند به افزایش تعامل شما در اینستاگرام کمک کند. اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها می‌تواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد. البته این همکاری‌ها باید با دقت و در راستای اهداف برند شما انجام شوند. کار دیگری که با هشتگ می‌توانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است.

بحث، تعداد مخاطب نیست، بلکه به میزان درگیری و تعامل مخاطب با محتوای شما بستگی دارد. وقتی محتوایی منتشر کنید که از مخاطب تعامل بگیرد، کامنت‌ها و دایرکت‌های بیشتری می‌گیرید یا ممکن است در پست و استوری منشن شوید. ویدئو ها در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام بیش از دو برابر عکس ها کامنت دریافت می کنند ، با وجود اینکه عکس ها بیشتر از ویدیوها لایک می گیرند. فیلم های اینستاگرام معمولا بازدید های زیادی خواهند داشت حتی اگر کاربران آنها را دوست نداشته باشند.

در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. هر چند وقت یک بار، در پیج خود مسابقه، چالش و یا نظرسنجی‌هایی را برگزار کنید و اجازه دهید فالوورها با شرکت در آن‌ها خود را محک بزنند. چالش یا مسابقه‌ی پیج خود را تبلیغ کنید تا قبل از شروع آن افراد زیادی از این موضوع اطلاع داشته باشند.

لازم به ذکر است اگر بخواهید نرخ تعامل کل صفحه را محاسبه کنید کارتان سخت‌تر شده و استفاده از این فرمول امکان پذیر نمی‌باشد. در چنین حالتی توصیه می‌کنیم از سایت هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید. در صورتی که بخواهید اینگیجمنت و یا نرخ تعامل را در اینستاگرام بررسی کنید تنها کافی است از فرمول زیر استفاده نمایید. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،...

شما می توانید همانقدر هوشمندانه، خنده دار یا هنری باشید که می خواهید، هیچ چیز باور نکردنی است. هنگامی که شما واقعا برند اینستاگرام خود زندگی می کنید، نشان می دهد. شما می خواهید محتوا واقعی خود را پیروان خود نشان دهید که ارزش برند شما را نشان می دهد. بر اساس گزارش وبدام، 60 درصد از برندها با بهترین عملکرد در اینستاگرام از هر فیلتر و هر بار که پست می کنند استفاده می کنند. بنابراین چند فیلتر را امتحان کنید و سپس روی آن کلیک کنید تا محتویات شما یک دیدگاه متمایز و احساس را به وجود بیاورد تا پیروان شما بتوانند با آن آشنا شوند.

پست‌های حاوی جایزه به‌طرز کاملاً مشخصی در آمار تعامل از بقیه متمایزند. برای استفاده از این قابلیت، زمانی را به بررسی آمار اینستاگرام خود اختصاص بدهید تا درک کنید که بهترین زمان برای پست گذاشتن، چه وقتی است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

اینستاگرام تا به امروز بسیاری از بازارها را تحت تاثیر قرار داده و درآمدهای هنگفتی را نصیب اینفلوئنسرها کرده است. اما پیدایش شبکه‌های اجتماعی جدید مانند تیک توک (Tik Tok)، بازاریابهای اینستاگرام را با چالش‌های جدیدی برای افزایش اینگیجمنت ریت و گسترش ارتباط با مخاطبان رو به رو ساخته است. به همین دلیل است که کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند مخاطبان خود را حفظ کرده و بازار خود را گسترش دهند. شاید اغراق نباشد که به اینستاگرام لقب سوگولی شبکه‌های اجتماعی را دهیم. شبکه‌ای که بیش از ۱۳ درصد مردم کل دنیا در آن عضو هستند و روز به روز به تعداد کاربران جدیدش اضافه می‌شود. طبق گزارش فرستر (Forrester) به طور متوسط اینگیجمنت ریت یا نرخ مشارکت در اینستاگرام (که شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و دفعات اشتراک گذاری یک پست می‌باشد) چیزی در حدود ۴.۲۱ درصد محاسبه شده است.

بیایید به مثالی که پیش تر بیان کردیم یعنی پیج لباس مجلسی زنانه برگردیم. پس از ایجاد تصاویر چشم نواز، سعی کنید تعدادی از آنها را با شکلی خاص پست کنید؛ به این صورت که هر اسلاید، ادامه اسلاید قبلی باشد. جالب است بدانید پست های کروسل به طور متوسط ۳.۱ برابر بیشتر از پست های معمولی مخاطب را درگیر می کنند. همچنین در سطح جهانی بالاترین میانگین نرخ تعامل را در بین انواع پست های اینستاگرام دارند که حدودا معادل ۱.۰۱٪ است. چند درصد از افرادی که پست شما را می بینند با آن درگیر می شوند؟ چند راه مختلف برای رسیدن به این عدد وجود دارد.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا