چگونه یک استایل مینیمال داشته باشیم – بادبادک ها

زیباشناسی و سبک دیداری وی در تمامی اشیاء و محیط حضور دارند، طراحی لباس، کیف و کفش کوساما هنر وی را تبدیل به پدیده ای جمعی می کند که همگان می توانند از آن به شکلی بهره ببرند. او اعتقاد داشت برای داشتن جامعه ای مدرن باید نوآوری کرد و نباید شیوه های قدیمی و روند معمول طراحی لباس دو دهه ی گذشته را دنبال کرد و بدین منظور وی سبک خود را آفرید و مدل هایی آزاد برای مردان، زنان و گاهی لباسی برای هر دو طراحی می کرد. هنگام تحصیل در رشته طراحی لباس در دانشکده مد بونکا توکیو، به عنوان مدل لباس مشغول به کار شد و زیاد طولی نکشید که متوجه شد مدل در واقع یک عروسک است که لباس را تغییر می دهد و مدلینگ به او امکان کافی برای بیان خودش را نمی دهد.

این فیلم ۱۹۶۸ به تهیه کنندگی خودش برنده چهارمین مسابقه ی بین المللی “فیلم تجربی بلژیک” و موفق به کسب مقاوم دوم در جشنواره ی فیلم “مریلند” و “ان آربو” شد. او به کالج هنری چلسی رفت و دست به تجربه در زمنیه های مختلف از جمله کارگردانی، تهیه کنندگی، طراحی صحنه و لباس زد و لباس هایی برای خودش طراحی کرد که بعدها عکاس ها آن ها را ثبت کردند. این برند متعلق به آفریقای جنوبی می باشد و با توجه به لباس ها و اکسسوری هایی که در معرض نمایش گذاشته، تبدیل به یکی از بهترین خانه های مد در جهان شده است. ماهی مرکب نقره ای از جمله طراحی های آوانگارد اوست که عبارت است از یک لباس کلاهدار که قسمت جلوی سینه را نمایش می دهد. لباس هایی که طراحی می کرد وسیله ای برای بیان هویت و ایده هایش بودند. صنعت مد یکی از زمینه های چالش بر انگیز است که تحت تاثیر عدم اطمینان اقتصاد جهانی و روندهای متمایز و تغییرات صنعتی مسیری رو به جلو را طی می کند.

در این لباس رشته های نهرگون پارچه، از خط کمر تا روی زمین امتداد داشتند، بیشتر لباس هایی که کوساما به فروش می رساند ظاهری برهنه داشتند، یک شنل پارچه ای مردانه در حالی که شانه ها را نمایش می دهد، دیگر اعضای بدن را می پوشاند. زمانی که یک دست را نمایش می دهد، دیگری را پنهان می کند و هنگامی که یک پا را نمایش می دهد، پای دیگر را پنهان می سازد. • عرضه تعداد محدودی از یک لباس خاص – این ایدهای است که کمپانی زارا مبدع آن بوده است. به نظر او : (( لباس مربوط به بدن برهنه است.)) نقوش خال خالی تبدیل به امضای خاص کوساما شدند و لباس های او را هم خالدار کردند. او پس از تحصیلاتش، در زمینه هنرهای مفهومی فعالیت نمود و یکی از خصوصیات خاص کارهایش، انجام فعالیت های تلفیقی در این حوزه است. ماریکو موری هنرمند ژاپنی از جمله مطرح ترین چهره های فعال در حوزه ی هنرهای مفهومی است.

از دیگر بزرگان دنیای مد مفهومی می توان به لوسی ارتا، هنرمند بریتانیایی اشاره کرد. وی نخستین آثار تلفیقی خود را در عرصه هنرهای مفهومی در اوایل دهه نود میلادی قرن بیستم رونمایی کرد. آثار ۱۹۹۴ موری، او را که سابقه ی هنر مفهومی داشت در تغییرات نمایشی دورانی قرار داد که با اجراهای عمومی کریس باردن، یوکو اونو شروع شده بود. یکی دیگر از بخش هایی که به سرعت این موضوع را در آثار خود گنجاند بخش مد و فشن بود. به طور کلی از روسری استفاده های گوناگونی در فشن شو ها شده است. استفاده از شلوار های بلند، پوشیدن پولوشرت یا پیراهن های دکمه دار، که در هوای سرد با کاپشن های ورزشی پوشیده می شوند.