و این همان برند است

اما این روزها همه ی افراد از این استایل استفاده می کنند. از زمان مرگ کوکو چنل حدود 50 سال می گذرد اما دیدگاه او هنوز هم در مد امروزی کاملا برجسته و مشهود است و به نظر نمی رسد به این زودی نیز از بین برود. معصومی در ادامه افزود: بسیاری از بیزینس ها با مد نظر قرار دادن اهمیت ایجاد تجربه خوب برای مشتری وارد این عرصه جدید شدند چراکه کوید در سال 2019 بسیاری از بیزینس ها را دچار شک کرد که بر اثر این اتفاق حضور در مراکز خرید کمتر شد و کمپانیهایی که در بستر فروش آنلاین فعال بودند از رهگذر این رویداد سهم بیشتری از بازار پلتفرمهای آنلاین را بدست آوردند. بنابراین میتوان با تحصیل در رشتههایی همچون مد، فشن و طراحی به این صنعت وارد شد. آلمان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی مثل ایتالیا، به خاطر ثبات سیاسی اقتصادی، صنایع فعال و برنامهریزیهای دقیق در سطح کلان، برای مهاجرت، زندگی، تحصیل و کار برتریهای چشمگیری دارد.

در این جا بازاریاب و مدیر فروش دقیقا حکم همان معامله گر حرفه ای را دارد. بعنوان یک معامله گر حرفه ای، شما نه تنها محصولات خود را می شناسید بلکه رفتار مشتریان خود را نیز می شناسید. در تجارت، شما محصولاتتان را از طریق فروشگاه و یا یک توزیع کننده به مردم عرضه می کنید. بسیاری از شیک پوشان سریع در نوجوانی و اوایل بیست سالگی – گروه سنی مورد هدف این صنعت – اعتراف می کنند که فقط یک یا دو بار خریدهای خود را به تن کرده اند. بلکه یک نوع پدیدهی فرهنگی و اجتماعی است که برگرفته از میل انسانها به امتحان کردن چیزهای جدید است. به همین دلیل یک طراح هنگامی که می خواهد به طراحی پارچه مشغول شود باید با انواع جنس پارچه، اسم انواع پارچه ها، عکس پارچه و در کل با انواع پارچه و خصوصیات آن از قبیل نوع نخ، نمره نخ، رنگ، الیاف و …

عکاسان مد معمولا برای مجلات، برندها، فشن بلاگر ها و در کل مدل ها و افراد مشهور عکاسی می کنند. عکاسی هنری است که دارای ژانر و حوزه های مختلف است. این گروه با طراحی های خلاقانه و منحصر بفردشان، نه تنها در طراحی لباس بلکه در شاخه های مختلف صنعت مد و فشن فعالیت دارند. طراحی لباس شاخه های مختلفی دارد مانند: طراحی کیف و کفش، طراحی اکسسوری، طراحی لباس کودک، طراحی لباس ورزشی و … نشانه های امتیاز طبقاتی از طریق شیوه لباس پوشیدن، توسط مجلس ملی برانداخته شد.چارلز فردریک ورث از جمله افراد معروف و سرشناس در زمینه طراحی لباس است. در حقیقت تصویرساز لباس با طراح لباس همکاری مستقیمی در طراحی و به ثبت رسیدن لباس دارد. در زمینه پوشاک زنان، باید گفت که سراسر اروپا از شیوه لباس پوشیدن فرانسوی ها – به ویژه ماری آنتوانت که طراح لباس هایش دوشیزه «رزبرتین» بود – پیروی می کردند.

وظیفه یک طراح پارچه (Textile Designers) تولید و طراحی عناصر هنری برای پارچه است که باید در این میان، نکات فنی نساجی را در نظر بگیرد. را بداند و در طی طراحی آن ها را مد نظر بگیرد. یکی از مشاغل مربوط به پوشاک که هر محله از طراحی و ساخت را کنترل میکنند تکنولوژیست های پوشاک هستند در واقع کنترل کیفیت و بررسی کار از وظایف متخصصین تکنولوژیک پوشاک است. طراحان لباس معمولا با بررسی های که روی ترندها انجام می دهند در تلاشند تا لباس هایی را طراحی کنند که علاوه بر زیبایی، کارآمد نیز باشند. در واقع در رشته طراحی پارچه، باید به ایجاد نقش و نگار بر روی تاروپود پرداخته شود به گونه ای که هنر را به منسوجات منتقل کرد. برای روی دادن هرگونه تحولات معنی دار و حفظ کردن آنها، باید تغییر به تدریج پیش بیاید. علاوه بر این موضوع چند نکتههای دیگری هم هستند که کسی به صراحت و رایگان برای ما نمیگوید و در ورکشاپهای مد و فشن هم خبری از این نکتهها نیست؛ اما در ادامه این مطلب، میتوانیم خلاصهای از این نکات مهم را مرور کنیم.