نیز مشاهده می شود

کشف استعداد های تازه: مد به دلیل اینکه یک صنعت رقابتی است و طرح ها و روش های تکراری در آن وجود ندارد همیشه از شوق و انگیزه برای طرح های جدید و خلاقانه استقبال می کند. کسب و کارها در همه ابعاد وارد جریان استفاده از کاروسل اینستاگرام شدهاند و راههایی جدید و خلّاق برای استفاده از آنها در استراتژیهای بازاریابی اینستاگرامیشان کشف کردهاند. برای برندهای مد و لباس کوچکتر و در حال رشد، استیکر خرید امتیاز بازاریابی خوبی است. برای برندهای مد و لباس، ویژگیهایی مانند پست با قابلیّت خرید و بازاریابی اینفلوئنسر نمایش دادن برندها در اینستاگرام را آسان میکند. اینستاگرام فراتر از تنها به اشتراک گذاشتن پستهای زیبا شده است، بلکه تبدیل به یک منبع الهامات برای خریداران و مکانی برای برندها برای زنده کردن روایتشان شده است. برخی از برندها بصورت ماهیانه برندها و طراحی مد خود را تغییر میدهند و برخی نیز بصورت هفتگی به تغییر طراحی مد و فشن در سایت خود میپردازند.

در طول این دوره، مد و فشن صرفا همان مدل لباس بود که منحصرا برای افراد طراحی و دوخته میشد. اضافه کردن برندینگ مانند لوگو، فونت یا عناصر طراحی دیگر. جن راد (Jen Rade)، استایلیست آنجلینا جولی به شما پیشنهاد میکند که “تنها یک بخش از بدنتان را انتخاب کنید که داخل لباس دیده شود” بنابراین اگر یک لباس مجلسی دکلته انتخاب میکنید، لباس نباید بیش از اندازه کوتاه باشد یا اگر لباستان کوتاه یا دارای چاک بلند است، بهتر است شانهها پوشیده باشند. در سال گذشته، برند لباس Marine Layer یک برنامه جدید به نام Re-Spun (باز-چرخ) را معرّفی کرد،؛ یک برنامهٔ انقلابی بازیافت که به تیشرتهای قدیمی شما زندگی تازهای میدهد.

این اصطلاح برای استایل هایی که از روی شخصیت های انیمیشن انتخاب می شود به کار می برند. اینستاگرام یک پلتفرم به شدّت بصری است که این امر به برندهای مد و فشن خلاقیّت و انعطاف لازم برای به فروش گذاشتن یک سبک زندگی، و نه تنها یک «سلیقه» را میدهد. اینستاگرام بهترین پلتفرم برای زنده کردن داستان برندتان است. چرا اینستاگرام برای برندهای مد و فشن بسیار موفقیّتآمیز است؟ در این دنیای مدرن، مد یک عنصر مهم است و ما باید مدام خود را با رعایت اقدامات خاصی به روز کنیم. با بررسی روند موجود در چند سال اخیر به راحتی متوجه خواهید شد که دنیای مد به سادگی تمایل پیدا کرده است. همچنین هر ساله برخی از طرح ها و یا جنس های روسری و شال به شدت مورد استقبال قرار می گیرند؛ اگر می خواهید ظاهر بهتری داشته باشید توصیه می کنیم به بررسی طرح ها و نقش های ترند و برتر سال بپردازید و از آن ها استفاده نمایید.

در آخر فراموش نکنید که برای خرید هنوز فرصت دارید و می توانید در زمان باقی مانده کاملا رنگ ها و طرح ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید آنچه مورد پسندتان است کنید. برای مثال اگر ریزنفش هستید شاید بهتر باشد پیراهنهای ماکسی خیلی بلند نپوشید و یک پیراهن کمربنددار با قد تا بالای زانو را جایگزین آن کنید یا اگر بالاتنه درشتی دارید بهتر است بلوز با راه راههای افقی را فراموش کنید و به جای آن طرحهای ساده یا لباسهای بدون طرح را انتخاب کنید. میتوانید چند گردنبند از یک جنس انتخاب کنید یا از آن بهتر به دنبال ایجاد کنتراست باشید.