معرفی بهترین و معروف ترین مجلات مد و فشن دنیا+عکس – مجنه

در بعضی از کشورها مانند امریکا، لباس های طراحی شده پیش از شروع المپیک رونمایی می شود و بسیاری از هواداران بعضی از لباس ها را در یک نمایش ورزشی خریداری می کنند. ارزش صنعت مد زنانه 621 میلیارد دلار است و مد مردانه نیز 402 میلیارد ارزش دارد.بازار کالاهای لوکس مد 333.4 میلیارد دلار و بازار لباس های بچگانه نیز 186 میلیارد دلار در صنعت مد ارزش دارد.این آمار و ارقام باعث شده طراحی لباس و فشن،جایگاه ویژه ای در صنعت بسیاری از کشورها پیدا کند .در بازار منسوجات و پوشاک نیز در سال 2000، 26.5 میلیون نفر کار می کردند ، تعداد آن ها 14 سال بعد، به 57.8 میلیون نفر رسیده است . در سال های بعد، پوشاک به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شد که حامیان مالی و کمپین های برندسازی زیادی را درگیر کرد.هر المپیک فرصت جدیدی برای طراحان است که لباس های مراسم افتتاحیه و اختتامیه را طراحی کنند.

مراسم افتتاحیه المپیک به محلی خاص برای نشان دادن ملت ها تبدیل شده و هر کسی درباره اینکه لباس های کشورش مناسب است یا نه، نظری دارد. هر روز شرکت های بیشتری به این بازار وارد می شوند. این اصطلاح که در اصل به لباسهایی برای ورزشهای فعال گفته می شد و بعداً به لباسهایی که برای تماشای مسابقات ورزشی پوشیده می شوند ، استفاده می شود ، این اصطلاح در دسته گسترده ای از لباسهای گاه به گاه استفاده می شود و در هر زمان از روز و برای فعالیتهای متنوع پوشیده می شود . مشخص نمایید که چه برندهایی پایدار هستند و از چه موادی برای تولید محصولاتشان استفاده می کنند. در قرن نوزدهم در کشور انگلستان، قوانینی وضع شدند که بهموجب این قوانین مردم حق استفاده از لباسی هایی که در فرانسه دوخته و تولید میشدند را نداشتند.

اولین کشور استرالیا بود. 776 سال قبل از میلاد مسیح که المپیک برای اولین بار در یونان باستان برگزار شد، لباس اصلا به عنوان یک مسئله مطرح نبود. او طراح لباس ایرانی است که پیش از جنجال های المپیک، تا حدودی شناخته شده بود اما بعد از هجمه ها علیه طراحی لباس آبی و نارنجی، به سرعت به یکی از محبوب ترین و معروف ترین چهره های شبکه های اجتماعی تبدیل شد. فلیپ الیوریا، طراح لباس های المپیک و پاراالمپیک تیم های فرانسوی و مدیر خلاق کمپانی Lacoste است که امسال در کانون توجه بود. شخصیت های شناخته شده و کاربران عادی، در بیش از 2 هزار پست تصویر این لباس را به عنوان انتخاب مردمی برای کاروان تیم ملی منتشر کردند. بعد از آن هم انگلستان، امریکا و فرانسه از لباس هایشان رونمایی کردند. صد روز پیش از شروع المپیک، کشورهای مختلف در مراسم هایی خاص، شروع به رونمایی از لباس هاشان کردند.

او در گفت و گو با «نیویورک تایمز» می گوید: «باید لباس هایی تهیه شود که هم برای استادیوم مناسب باشد و هم برای نشان داده شدن در تلویزیون. پی گیری های ما برای گفت و گو با او بی نتیجه ماند و بختیاری در روزهای کار برای طراحی لباس ها، در هیچ رسانه ای به جز صفحه اینستاگرامی خودش حاضر نشد. صفحه اینستاگرام بختیاری در ساعت های اولیه انتشار عکسی از طراحی او برای لباس های رژه المپیک، 70 هزار دنبال کننده داشت اما طی یک روز، به حدود 200 هزار نفر افزایش یافت. هر آنچه که اکثریت برندها در هفته مد اقدام به استفاده از آن کرده باشد به عنوان ترند فصل بعد انتخاب می شود. تا امروز، پستهای با قابلیت خرید تنها برای فروشندگانی که از طریق حسابهایشان فروش را افزایش میدانند در دسترس بود. برای پذیرفتن و استفاده از استایل آوانگارد، باید نگاهی رو به جلو و جسارت بالایی داشت.