مد Mode فشن استایل ترند و تعریف و تفاوت آنها – مد-فشن-استایل-زیبایی-روانشناسی

امروزه البته مردم لباس های قدیمی و نوستالژی را با لباس های نو و امروزی ترکیب می کنند تا به استایل خاص تری دست پیدا کنند. این سبک را می توان در دسته بندی سبک های پوشش غربی قرار داد چرا که در دهه 60 میلادی و در نتیجه ی وقوع پدیده ی پادفرهنگ دهه ی 1960 رواج یافته است. لباس هایی همچون گرمکن ها، کتانی های مخصوص دویدن و دیگر لباس های اسپورت سریعا به تلفیق با سبک پوشش کژوال در آمدند و این سبک را با تحولی عظیم روبرو کردند. نه همانند پوششی است که در خانه استفاده می کنید و نه پوششی که بخواهید با آن به میهمانی های مهم بروید. پس همیشه تنها به ظاهر بیرونی بسنده نکنید و نگاهی دقیق به دوخت و جنس آستر آن بیاندازید تا ارزش واقعی یک لباس را تعیین کنید.

شیک استایلی است که به راحتی، بی دردسر و حتی با کمی تنبلی آن را سر هم می کنید. هشتاد درصد از برداشت افراد نسبت به شما در همان نگاه اول و بدون اینکه دهان خود را برای حرف زدن باز کنید شکل می گیرد. در جنگ جهانی اول، کارخانجات نساجی برای تولید لباس نظامیان تجهیز شدند و بعد از جنگ جهانی دوم نیز طرح تولید انبوه پوشاک به منظور صرفه جویی اقتصادی ادامه پیدا کرد. آنها به خاطر لباسهای «دختر سرشناس» (It-girl) شناخته شدهاند، و میتوان گفت که جز پرطرفدارترین برندهای اینستاگرام هستند – تنها نیاز است که به حجم بالای اشارههای برندها و تگها نگاهی بیاندازید تا ببینید کاربران اینستاگرام چگونه سبک منحصربهفرد مد و لباس خود را به این صنعت ارائه میکنند، و فروش را افزایش میدهند. اینفلوئنسرها نانو اینفلوئنسر مارکتینگ حتی با برندها – به دلیل موفقیّت مشترک آنها در این پلتفرم – در جهت ایجاد خط تولید خودشان همکاری میکنند.

همه ی چیزهایی که از درون ما بر می آیند و ما آنها را با روش های گوناگون به بقیه نشان می دهیم. نیازهای حقیقی نیازهایی هستند که ارضای آنها به رشد و شکوفایی استعدادهای فردی منجر شده و موجب تقویت استعدادهای انسانی درخور می گردد؛ اما در چرخه مدگرایی انسان هایی که کمتر به چرایی و علت اعمال خود می اندیشند، بلکه چگونگی دستیابی به هدف برایشان اولویت دارد، به استفاده از اجناس لوکس، لباس های غیرمتعارف و حتی افکار تهی از ارزش های اجتماعی مبادرت می کنند. حتی افرادی که می گویند اهمیتی به مد و فشن نمی دهند، هر روز صبح از خواب برخواسته، لباس هایی انتخاب کرده و آنها را می پوشند. مطمئن باشیم هر استایلی که به وجود میآید و مد میشود حتما قوانین و اندیشههایی پشت خود دارد که تبلیغاتی خاصی درباره آنها صورت میگیرد.

بسیاری از برندهای مد و لباس هچنین از ویدئو برای نشان دادن تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری تبلیغات، رویدادها و هر اتّفاق مرتّبط با برندشان استفاده میکنند: همچنین راههای زیادی برای خلّاقانه برخورد کردن با ویدئو برای برندهای مد و فشن وجود دارند – گزینهها واقعاً بینهایت هستند! زمانی که صحبت از لباس مناسب فصل می شود در کنار رعایت یک سری نکات هم می توانید احساس راحتی در لباس داشته باشید و هم تیپ و استایل شیک و جذابی را برای خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که شما در این پلتفرم هستید که با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید، و نه اینکه تنها کسب و کارتان را تبلیغ کنید! اگر فردی به اصلاح کلاسیک پوش باشد، در واقع این ظرافت را به کمد لباس های خود نیز انتقال خواهد داد. اگر بخواهیم ساده تر توضیح بدهیم، شیک فردی را توصیف می کند که معمولاً با مد روز پیش می رود.