مد Mode فشن استایل ترند و تعریف و تفاوت آنها – مد-فشن-استایل-زیبایی-روانشناسی

اگر بیرون از خانه کار می کنید شیک تر بودن بسیار مهم است زیرا باید اجتماعی تر باشید. به علاوه باید به خاطر داشته باشیم که لباسهایی که برای پوشیدن انتخاب میکنیم قسمتی از شخصیت ما را بازگو میکنند و در واقع جایگاه ما را در این دنیای وسیع پررنگ جلوه میدهند. سنت استفاده از کلاههای انگلیسی در واقع از بریتانیا گرفته شده است زیرا ملکه الیزابت اول در اکثر میهمانیهای رسمی خود همواره کلاه انگلیسی را به سر داشت. این کلمه در فرهنگ لغات از زبان فرانسوی نشات گرفته و به معنای طلایه دار یا پیشرو است. مد سازگار با محیط زیست یا مد دوستدار محیط زیست به نوعی از طراحی مد گفته میشود که بر اساس تمامی مبانی و اصول اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی پایهگذاری شده است. آنها را میتوان در تمام فصول سال پوشید بدون اینکه از مد افتاده یا قدیمی باشند. همانطور که نهی از منکر نمی تواند به عنوان روش پیشگیری از میخوارگی عمل کند، بنابراین تحریم زنجیره های اصلی مد و یا پوشیدن لباس های تولید شده فقط از کنف نیز کارآیی نخواهد داشت.

به برندهایی که قول داده اند تا پایداری و اخلاق را به زنجیره های تأمین وارد کنند یا برای اولین بار خطوط تولید پیژامه های پنبه ای ارگانیک را برای مشتریانشان راه اندازی نمایند، در حالیکه همچنان به زور بیش از 50 مجموعه درجه دوم را در هر سال توسط کارگران تولید می کنند، شک داشته باشید. هر دو مجموعه های کوتوق و آماده پوشیدن در صحنه های نمایش مد بین المللی یا catwalk ارائه می شوند. این دلایل و جنبه ها میتوانند جذابیت های فیزیک و بصری و یا شناسههای هویتی و یا شناسههای مذهبی، محافظت در برابر سرما و گرما و … در مورد لوزام آرایشی نیز آن ها به دنبال محصولاتی هستند که در آن ها الکل استفاده نشده باشد. افراد با توجه به جایگاهی که در صنعت مد و فشن دارند اغلب استایل خود را تغییر میدهند و معمولا در طول بازههای زمانی مختلف سبک استایل افراد دستخوش تغییرات حداقل جزئی میشود.

Mate the Label، یک برند دیگر که رویکردی حامی محیط زیست برای مد و فشن در نظر گرفته است نیز از این پلتفرم برای گسترش مأموریت خود که کاهش زباله است استفاده میکند. آلمان بزرگ ترین بازار فروش برای این برند است و 17 درصد از کل فروش آن را تامین کرده است. هند با 38.7 میلیارد دلار، در جایگاه دومین صادرکننده بزرگ قرار گرفت و بعد از آن نیز ایتالیا با 32.7 میلیارد دلار قرار دارد. تاکنون ممکن است این سوال برای شما به وجود آمده باشد که چرا افراد شیک و مرفه جامعه همواره از این نوع کلاهها استفاده میکنند. بخش مهم تر مدل مو و آرایش است که هر چه سعی کنید یک مدل مناسب صورت و استایل خودتانرا پیدا کنید و آن را برای مدت زیادی ثابت نگه دارید و تغییر زیادی در آن ایجاد نکنید به شما کمک میکند که استایل یونیفرم خود را درست کنید.

جست و جو برای یافتن آمار و ارقامی درباره این صنعت در ایران به نتیجه ای نمی رسد. به عنوان مثال تا سال 1918 رنگ صورتی، یک رنگ رسمی ومناسب برای پسرها شناخته میشده زیرا رنگ روشن و در واقع نشانهی قدرت بوده است! تمامی لباسهایی که ما میپوشیم، انتخاب طراحان مد و در واقع صنعت مد برای ما هستند. استایل برای خود شخص است و هر کس استایل خود را مطابق با قواعد زندگی خود انتخاب میکنند. در اینجا هم لازم است اشاره کنیم برای خرید طلاو جواهراتی که بر اساس ترندهای جهانی اما به شکلی نو و منحصربهفرد طراحی شدهاند، میتوانید به صفحهی محصولات فروشگاه آنلاین گالری پرسته سر بزنید. اما 90 درصد از مصرف این افراد تحت الشعاع دین شان قرار دارد.