مد Mode فشن استایل ترند و تعریف و تفاوت آنها – مد-فشن-استایل-زیبایی-روانشناسی

داشتن استایل شخصی البته نیازمند رعایت کردن قواعد خاصی است. کلاه شاپو بگذارید، یک نیم بوت چرم جسورانه انتخاب کنید، قواعد مد را به هم بریزید و یک استایل خاص و جذاب بسازید. نمایش های دنیای مد و فشن (رویداد ها و نمایشگاه ها) بهترین نمایش در تلویزیون برای اطلاع از آخرین مد است زیرا آنها به طور کلی یک عنصر و شیوه خاص را معرفی می نمایند. چرا که در این صورت دیگه استایل وینتیج محسوب نشده و در واقع دارید از مد یک دهه ی خاص تبعیت می کنید. در واقع آخرین چالش برای شرکت های مد این است که بتوانند تحولات دیجیتال، مانند دیجیتال فشن را در هر جنبه از فرهنگ سازمانی خود جا دهند. در هر حالت چالش اصلی به کارگیری قدرت داده ها، تجزیه و تحلیل ها مدیریت ریسک های برند و اعتبار، مدیریت ایجاد ارزش افزوده و پر کردن شکاف فناوری های دیجیتال نیست بلکه اینها همه باعث اجرای اصلی چالش نهایی دیجیتال برای شرکت های مد هستند.

صنعت مد یکی از زمینه های چالش بر انگیز است که تحت تاثیر عدم اطمینان اقتصاد جهانی و روندهای متمایز و تغییرات صنعتی مسیری رو به جلو را طی می کند. در صنعت مد از خرده فروشی های تخفیف جهانی گرفته تا مارک های لوکس انحصاری بخش قابل توجهی از اقتصاد جهانی را هدایت می کند. اما پیش بینی می شود که در سال آینده حتی روستاها نیز تا حد زیادی رشد خواهند کرد. اگر باور ندارید کافی است به نام چند برند شناخته شده حاضر در این رویداد نگاه کنید: مارنی، گوچی، پرادا، دولچ و گابانا، روبرتو کاوالی، ورساچه و موسکینو. به این ترتیب، کمتر تحت تأثیر روندهای موجود در بازار در زمینه مد و فشن قرار گرفته و به آن ها عکس العمل نشان می دادند.

سایت لست مد هدفش را از بارگذاری این مقالات آشنایی هرچه بیشتر کاربران با فرهنگ مد و فشن دانسته و میخواهد شما بهترین انتخاب را برای شیک پوش بودن داشته باشید. مجله ووگ شما را با استالیست ها، فشن بلاگرها، دکوراسیون های لاکچری و مقصدهای گردشگری لوکس و هیجان انگیز آشنا می کند. کم کم مجلات مد فراتر از مد و لباس رفتند و با تغییرات اجتماعی صدای زنان بیشتر شنیده شد. مجله های مد بهترین راهنمای مدهستند.تمام مجلات مد و در راس اون ها مجلات برتر مد هنوز هم نقش اساسی و تعیین کننده درانتخاب مد دارند. در دنیای افزایش پیجیدگی و نوسان، صاحبین برندها باید اهداف و عملیات برنامه رشد خود را با خطرات استراتژیکی که با آن روبرو هستند متعادل کنند. صاحبین برندهایی مانند: Pucci، Prada وJil Sander از این فناوری برای ابداع ایده های خود استفاده می کنند. محرک های اصلی تحولات دیجیتال نکته اصلی، یافتن تعادل مناسب بین قرار دادن شرط بندی ها از جانب سرمایه گزاران و صاحبین برندها و تحریک برای حصول نتایج سریع با ایده های نوآورانه و ایجاد یک زمینه محکم برای ایجاد یک زمینه تحول دیجیتالی است.

استایلی که خواننده ریحانا و کیم کارداشیان با این چکمهها ایجاد کردند، به راحتی فراموش نخواهند شد. چاپ دیحیتال فرآیندی است که چاپ ها به طور مستقیم بر روی پارچه های چاپگر اعمال می شود و این امر باعث کاهش 95 درصدی استفاده از آب، 75 درصدی استفاده از انرژی و به حداقل رساندن ضایعات نساجی می شود. بر خلاف سازمان های صرفا صنعتی که از فناوری های دیجیتال به صورت مستقیم استفاده می کنند. در میان بسیاری ازتکنیک های موجود برای طراحان مد و مدل سازی می توان به چاپ دیجیتال پارچه اشاره کرد. تحول دیجیتالی در عرصه مد وسیله ای است که از طریق آن می توان به برگزاری فشن شو ها محافظت از نام تجاری و محیط و شهرت طراحانش در یک محیط نا امن و پیچیده محافظت کرد.