مد سریع یا فست فشن چیست ؟

از طرفی هر کدام از ما خیلی دوست داریم از دیگران تقلید کنیم و به قولی از بازیگران معروف یا افراد به نام که از آخرین مد استفاده می کنند پیروی کنند و از طرفی دیگر تمایل داریم نسبت به دیگران متمایز باشیم. ما الگوهای لباس زیادی داریم مانند لباس های بلند، پیراهن های کوتاه، کت ها، پیراهن ها، تاپ، شلوار جین، لباس های رنگی، مینی ژوپ، ماکسی و بسیاری دیگر نیز. از زمان برپایی رویداد هفته مد برلین تقریباً یک دهه پیش ، این رویداد جایگاه بین المللی بسیاری از طراحان جدید و آینده را به دست آورد. این مجله فرانسوی است.

در حالی که هزینه ها کاهش یافته و عملیات ساده شده است. هنگامیکه در حال ورق زدن مجله ها هستید به تبلیغاتی که همیشه به سادگی از آنها می گذشتید توجه کنید . شایعات و مطالب زرد در آن کمتر دیده می شود و تمرکز اصلی آن برخلاقیت و گیرایی مجله است. مجله مد وی درسال 1972 میلادی در آمریکا تاسیس شده است. وگ در سال ۱۸۹۲میلادی ابتدا توسط تاجر آمریکایی به نام آرتور بالدوین ترنر به عنوان روزنامه هفتگی منتشر شد و به سبک زندگی و تفریحات قشر ثروتمند جامعه آمریکا می­پرداخت. به عنوان برترین مجله مد در جهان شناخته شده است. یک فرایند شیمیایی است که برای تغییر رنگ قسمتی از لباس که بسیار محبوب و رایج می باشد.گاهی از سنگ های مخصوص برای کم رنگ کردن و تغییر رنگ استفاده می کنند که سنگ شوری می گویند. کم کم نشریات بیشتری چاپ شدند و مجلات مد بیشتر و تاثیرگذلر تر شدند.

مجله دبلیو بیشتر به دلیل گیرایی بالای محتوای خود شناخته می شود. همچنین در دسترس بودن داده های بزرگ تجزیه و تحلیل می تواند توسط شرکت های مد، به طور استراتژیک مورد استفاده قرار بگیرد تا تجربه مشتری را متناسب با سلیقه طراح هماهنگ سازد. در هر حالت چالش اصلی به کارگیری قدرت داده ها، تجزیه و تحلیل ها مدیریت ریسک های برند و اعتبار، مدیریت ایجاد ارزش افزوده و پر کردن شکاف فناوری های دیجیتال نیست بلکه اینها همه باعث اجرای اصلی چالش نهایی دیجیتال برای شرکت های مد هستند. مشتری مداری دیجیتال شامل فرایندهای پیشرفته دیجیتال، از قبیل تجزیه و تحلیل، پیشرفت های تکنولوژیکی در سیستم ها عامل بازازیابی دیجیتال، تجارت، فروش و خدمات رسانی، تجربه تعامل مشتری را از چند کانال فراهم می کند و در نهایت نرخ و درآمد ROI تبدیل را بهبود می بخشد.

در عوض، آنها یا به محل دفن زباله می روند یا سوزانده می شوند. این برندها نمادها و یا عناصر طراحی را از مشهورترین خانههای مد میگرفتند و به سرعت و با قیمتی ارزان لباسهای جدید را بازسازی میکردند. چیدمان این کمد ها احتمالا هر فصل تغییر می کند. از خصوصیات مهم این پارچه که دلیل بر محبوبت آن نیز هست می توان به گرم و نرم بودن پارچه ، مقاومت بالای آن ، ثبات رنگ و از همه مهم تر مقاومتش در برابر چروک شدن اشاره کرد. این مجله در بیش از ۱۲ کشور جهان منتشر می شود . بیشتر مطالب جدید این استایل به سبک زندگی سلبریتی ها مربوط می شود.