فست فشن یا مد پرشتاب چیست؟

در این مقاله سعی مینمایم تا اطلاعات جامعی را برای ساختن یک برند شخصی موثر از طریق اطلاعات کارشناسان این صنعت Penchansky و Kelly Framel (مدل و طراح مد) که گردآوری نمودهام، در اختیارتان قرار دهم. 1- سعی نکنید خود را از آنکه هستید بیشتر نشان دهید. اجازه دهید تا Anna Wintour (روزنامهنگار) و Karl Lagerfeld ( طراح مد با آن یقه سفید بلند معروفش ) را به عنوان دو مثال معرفی مینمایم. به همین دلیل یک طراح هنگامی که می خواهد به طراحی پارچه مشغول شود باید با انواع جنس پارچه، اسم انواع پارچه ها، عکس پارچه و در کل با انواع پارچه و خصوصیات آن از قبیل نوع نخ، نمره نخ، رنگ، الیاف و … اگر طراح مد و لباس هستید، به یاد داشته باشید که عطش مردم در این زمینه بسیار زیاد شده است و برای موفقیت در صنعت مد لازم است نبوغ داشته باشید.

تلاش بسیار مبذول نمایید تا خاص بمانید و اطمینان یابید که محصولی باکیفیت بالا خلق کردهاید. هرگز سعی نکنید از یک روند پیروی نمایید و صرفا برای اینکه بگویید من هم این کار را کردم، جاروجنجال راه بیندازید. هیچگاه برندی را که شخصی نیست به عنوان یک برند شخصی جا نزنید. Elle عنوان مجلهای است جهانی که اصالتاً فرانسوی است و از سال ۱۹۴۵ به زبان فرانسوی و از سالهای بعد به زبانهای دیگر منتشر میشود. به گفته بکمن : اگر یک محصول برتر نداشته باشید، مصرف کنندگان از برندتان فاصله میگیرند و دیگر مهم نیست که استراتژی برندسازی شخصی ( پرسنال برندینگ ) شما چقدر هوشمندانه، جالب و جذاب باشد. از طراحان برجسته می توان به Humberto Leon از Kenzo ، Maison Kitsuné از پاریس ، Carol Lim و بسیاری دیگر اشاره کرد.

مد در لغت به معنای شیوه و روش است. تنها داشتن یک برند شخصی میتواند کلید موفقیت در این صنعت باشد. این موضوع نه تنها به این برند کمک کرد تا طرفداران وفاداری به دست آورد بلکه باعث شده تا روزبهروز تصمیمگیری برایش آسانتر شود. از جمله تاثیرگذارترین تحولات در دهه اخیر فستیوالهای مد و فشن بودند که سر و صدای زیادی به پا کردند. برند به شما این توانایی را میدهد تا تعیین کنید که میخواهید استراتژی رشدتان چگونه باشد و در نهایت چشمانداز خود را به کدام سمت میبرید. چارلرز فردریک ورث را به عنوان اولین طراحی فشن، مد و لباس دنیا می شناسند.

شرکت فلان برای اولین بار در ایران. وقتی مردم یک کیف به شکل لوگوی معتبر Chanel را خریداری مینمایند، در واقع بیش از اینکه برای خود برند، پول خرج کنند برای سبک زندگی لاکشری Lagerfeld هزینه میکنند. نوشتههایتان را بهموقع بایگانی نمایید تا بتوانید به سرعت بدان ها رجوع نمایید، بهطور مداوم وبلاگ خود را بروز رسانی کنید، آخرین جزئیات را به دست آورید و مهمترین نکته اینکه به کاری که انجام میدهید ایمان داشته باشید. به گفته بکمن “این یکی از مهمترین عناصر ایجاد یک مدل کسب و کار پایدار و بلندمدت است”. رحیم ایروانی در یکی از سالهای دهه۱۳۳۰ پس از سفر به کشور چک، دو کارشناس و یک دستگاه اتوکلاو با خود به ایران آورد و خط تولید کفش را تنها با ۳۵ نفر کارگر آغاز نمود. برند شخصی آنها با شرکتهایی که برای آنها کار میکنند ارتباطی تنگاتنگ دارد. به همین دلیل، داشتن یک برند شخصی برای کارآفرینان و یا صاحبان مشاغل مانند مدلها و طراحان مد، بسیار مهمتر است .